Deficiències de transport públic als Pallars

Sr. Director:
El dimecres 7-11-12 vaig haver d’anar a Tremp a fer uns tràmits. A l’intentar tornar a casa, vaig tindre la desagradable sorpresa que l’autobús de l’ALSA de les 18.27 (sortida de Lleida a les 16.36) no va passar per la flamant estació d’autobusos de Tremp. Vaig esperar-me 40 minuts; la situació era dantesca: la marquesina de la flamant estació estava bruta, no hi havia cap telèfon per poder reclamar, ni els horaris en cap lloc visible.
El lloc és solitari i inhòspit, a poc a poc van anar arribant i ocupant la marquesina uns porreros, feia fred i estava fins als collons d’esperar-me. Per prudència i acolloniment, vaig buscar alternatives per tornar a casa sa i estalvi.
Conclusions: el senyor Orrit i cia. deuen utilitzar poc el transport públic.
Prou de subvencionar màfies de transport públic estatals. I un suggeriment per a un eslògan: Tremp em destrempa. Un altre dia, els tràmits els aniré a fer a la Seu d’Urgell.

Text de Xavier Ripoll, un pallarès cabrejat
Font: SEGRE, dimarts 13 de novembre del 2012 (pdf)

Anuncis

Deixa un comentari

