Dignitat

La carta del dia

Sr. Director:
Sobre les preferents i altres dubtosos productes de la banca, acostumem a dir: el banc ens ha jugat una mala passada o gestió, al no haver-nos-en informat adequadament. Sota el meu criteri, d’aquests fets no en són els responsables directes les direccions dels bancs, sinó els empleats que atenen el client i li venen productes de dubtós benefici o perjudicial (preferents) sense cap tipus d’escrúpols ni sensibilitat, etc.
A aquests empleats és als qui cal demanar responsabilitats. Dic sense escrúpols per l’exemple de les preferents, en què s’han aprofitat de persones grans, pensionistes, etc. sense formació bancària, que s’han quedat sense els estalvis de tota una vida de treball, en la vellesa, amb l’afegit de les retallades, com les de la dependència, la sanitat, etc.
Senyors empleats de la banca, tinguin més consciència i dignitat amb les persones grans, pensionistes, etc. És possible que d’aquí a un temps no gaire llunyà se’ls pugui demanar responsabilitats per ser els executius directes de cara al client.

Text de Josep Mullor López, de Sort
Font: SEGRE, dissabte 20 de juliol del 2013 (pdf)

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s